Seks Kölesi Arayan Beyler Gelsinler – İzmit Escort

Genel, İzmit Escort Bayanlar 6 Ekim 2018

Seks Kölesi Arayan Beyler Gelsinler – İzmit Escort

Birçok seks yapan erkeğin kesintisiz istekleri bulunmaktadır. Bu isteklerin başında ne gelir diye soracak olursak bence azgın bir şekilde birliktelikler gelmektedir. Bu azgınlıktan kasıt da çoğu zaman deliler gibi ilişki yaşamaktır. Mesela bu işlemin en bilineni hani sert pornolar izlerken yaşadığınız duygulardır. Bir şekilde bunları size sevgilileriniz veremeyebilir. Ancak bizler yani gerçek izmit escort bayanlar bu yüzden varız. Tabi bizler derken her birimizin meziyetleri aynı değildir. Sizlere sunabileceklerimiz de aynı değildir. Ben burada kendimi diğer kadınlardan ayıran özellikleri aktarmak istiyorum. Bunların başında da seks kölesi olabiliyor olmam gelmektedir.

İzmit seks kölesi escort olarak yapacağınız google aramalarında beni bulabilir ve rahatça bu teklifinizi dile getirebilirsiniz. Bu sizlerin en büyük ve güzel tercihi olacaktır. Bir çok kadın sizler için birlikte olacakları şekillere göre çeşitli pazarlıklar yapabilirler. Ben onlardan biri değilim. Benim için öncelikle erkeğin mutluluğu gelir bizler kendimizi bu şekilde yetiştirdik. Yani tabiri caizse bir geyşa eğitimi aldık. Bunu deneyimlemeden anlama şansınız yok zaten. Ben de bu yüzden buradayım ve sizlere gerçek bir kocaeli seks deneyimi sunuyorum.

Yalnız bir takım şartlarım var elbette bunların başında ne geliyor diye soracak olursanız kesinlikle İzmit dışından misafir kabul etmiyorum zira randevu verebilecek kadar rahat zamanlarım olmuyor başka işlerimde var çünkü ilgilenmek zorunda olduğum. Bunların dışında 25 yaş altı elemanlar ile görüşmüyorum. Zaten direkt olarak eleman dedim görüyorsunuz benim için olgun erkeklerin önemi var bu yüzden de olgun olduğunu zannetmek yetmez mutlaka bu işin yaş ile çok yakından ilgili vardır. Bunun sebebi olarak da ben sizlere şartlarımın başında bu yaş meselesini dile getirdim.

Seks yapmak herkesin istediği bir eylem ama bunun hakkını vermek herkesin harcı değil. Şöyle eline beline hakim, taş gibi beyler beni izmit escort platformu olan bu siteden rahatça bulabilirler. En kısa zamanda bu işin hayata geçmesi için sizlerden gelecek olan telefonları bekliyorum. Görüşmek üzere değerli beyler.

Striptiz Dansçı Aysel Ateşli Geceler Arıyor

Genel, İzmit Escort Bayanlar 24 Eylül 2018

Striptiz Dansçı Aysel Ateşli Geceler Arıyor

Büyük şehirlerde uzunca yıllar striptiz dansçı olarak çalıştım. Sizlere yaşadığım güzel tecrübeleri de kötü tecrübeleri de aktarmak istediğim için bu izmit escort sitesine üye olmak istedim. Niyetim en güzel ve en becerikli beyler ile birlikte en güzel zamanları geçirebileceğim bir ortam yaratmak…

Bu isteğim en genç zamanlarımdan beri var olan bir istek, yani çok genç bir kızdım o zamandan beri filmlerden ve resimlerden gördüğüm striptiz yapan escort kadınlar daha doğrusu dansçı kadınlar dikkatimi çekerdi. Bu zamandan beri de nasıl bu işi bende yaparım diye hep kafamda kurdum. Sonra bir gün bir adamla tanıştım aslında en güzel dansçı escort izmit olma yolundaki adımımı meğerse bu kişi sayesinde atacakmışım da haberim yokmuş… Olay şöyle gelişti…

İzmit’e yeni gelmiştim. Hatta izmit dendiğini daha sonra öğrendim aslında şehrin adı bildiğiniz gibi Kocaeli’dir. İzmit bu şehrin bir semtidir ama herkes burayı izmit olarak biliyor. Neyse konumuz bu değil. Bu şehre yeni geldim ve kalacak yer arıyordum sürekli olarak… Sonra bir pansiyon buldum ve oraya yerleşmeye karar verdim. Malum bizim oralarda da birçok yerde de köyden bu şekilde gelip şehirde benim kaldığım gibi yerlerde kalan insanlara pek de iyi gözle bakmazlar. Ama bu adam diğerlerinden farklıydı… Ben de kendisine inandım ve birlikte zaman geçirmeye başladık. Anlayacağınız sevgili olduk. Ben de yeni bir hayat kurar evlenir yani bildiğiniz gibi çoluk çocuklu bir aile oluruz sanmıştım.

Çok yakışıklı bir adamdı ve izmit escort bayanlara da biraz düşkündü. Ben bu özelliklerini baştan çok fazla bilmiyordum. Meğerse gece hayatını yöneten bir adamla birlikteymişim ama ben bunu bilmiyordum. Zamanında birçok yerde pavyon işletmiş ve kadınların hemen hepsi ile arkadaş. Ben, bana aşık olduğunu zannederken birgün benden arkadaşının pavyonunda sahneye çıkmamı istedi. Ben de nasıl olur dedim. İzmit escort bayan olmadığımı ve olmayacağımı anlattım. Ama o bana sadece dans edeceğimi ve striptiz yapmak gibi durum olmayacağını söyledi. Ama işin rengi öyle olmadı.

Gel zaman git zaman bu bu işi mecburen kabul ettim. Kazancımın en büyük kısmını her zaman kendisi aldı. Bana kalan doğru düzgün bir pay olmayınca da bırakmak istedim. Ancak beni hep dövcü ve bir zaman sonra da izmit escort bayan olarak çalışmam için zorladı. Bu zaman içinde artık ben kıdemli sayılabilecek bir kadın haline gelmiştim. Sonrasında da işler tahmin edeceğiniz gibi bu işe devam edip artık tecrübeli bir escort olmaya kadar geldi. Bu hikayemi beğendiyseniz altına yorum yapın beyler. Sonrasında da benimle striptiz için anlaşmak isteyen ya da farklı şekillerde birlikte olmak isteyenler olur ise de özel telefonumdan istedikleri zaman ulaşabilirler…

Kaçamak Seven Gebze Escort Sevda

Genel 19 Eylül 2018

Kaçamak Seven Gebze Escort Sevda

Çılgın gecelerin kadını Gebze’de sizler için kulüp bar disko demeden hizmetlerine devam ediyor. Beni bilen bilir adım Sevda, Gebze’de en çok tanınan escort gebze bayan olarak ön plandayım. Aslında benim adıma olacak yakıştırmaların en güzeli gebze gece çıkan escort ya da gebze genç escort bayan olarak olabilir. Beni telefonuna bu şekilde kaydeden çok erkek gördüm de bu yüzden sizlere peşinen bu konu hakkında bilgi vermek istedim. Kaçamak seviyor dememin sebebi de bir erkekte hiç bir zaman sabit kalamayışım oldu sizlere bu hikayem ile ilgili de bir takım bilgiler vereceğim.

Kaçamaklarımı gebze escort bayan olarak yaşamadan önce ilişkilerimde yaşardım bunların başında da şu durum gelirdi: Benim her zaman hayatımda bir erkek oldu ve bu kişi ile de mutlaka uzun süreli görüşmelerim oldu. Mesela ben üniversiteyi Eskişehir’de okudum. Orada okurken görüştüğüm bir erkek arkadaşım vardı. Ama İstanbul’a döndüğüm zamanlarda görüştüğüm başka bir sevgilim daha olurdu. Yani her zaman en az iki erkek stok şeklinde giderdim. Daha sonra hayat herkesin bir hikayesi olduğu gibi benim hikayemi de gebze genç escort olarak yazmaya karar verdi. Sonra da işte sitenizde sizlere kendimi anlatıyorum. Tabi ki bu kısmı biraz hızlı geçmiş oldum ama ne yapayım anlatsak roman olacak…

Kiralık evlerde işimi görüyorum burada. Zaten uzun süreli bir yerde kalmak artık neredeyse imkansız hale geldi. Bu yüzden sürekli yer değiştiriyor ve sizlere daha iyi yaklaşabilmek için moralimi üst düzeyde tutabilmek için de sürekli güzel evler arasında mekik dokuyorum. Nereye gitsek tak baskın tak bilmem ne artık rahat çalışacak bir durumumuz da kalmadı ne yazık ki! Ben tüm bunlara rağmen profesyonel olarak gebze escort bayan hizmetime devam ediyorum. Sizler benim için çok önemlisiniz bu yüzden de en popüler escort sayfanızda her zaman yer almaya devam ediyorum.

Şimdi sizlere kaçamak seven escort derken neyi kastettiğimi anlatmış oldum. Bu sırada bu kaçamaklarımızı artık birlikte otellerde veya apartlarda ya da bir şekilde gittiğimiz tatil yerlerinde sizlerle yapalım istiyorum. Zaten kanım kaynıyor ve sizlerin de buna eşlik etmesini istiyorum. Artık Türkiye için de olabilir Avrupa da Amerika da… Bu yüzden benimle tatil için anlaşıp uzun süreli birliktelik isteyebilirsiniz. Zaten benim dış görünüşümü ve enfes fiziğimi gördükten sonra kimse ile tatile falan gitmez istemezsiniz bunu da belirtmiş olayım size…

Sözlerimi burada noktalarken diğer kendini öven ama kendini bilmez escort izmit kılıklı karılara aldanmayın. Gelin Gebze’ye gerçek bir gebze escort bayanın daha doğrusu İstanbul tozu yutmuş bir erkeği her türlü bilen bir bayan ile birlikte olun yani tabi ki benimle….

Eskort Beril İzmit’te Seksin Sınırlarını Zorluyor

Genel, İzmit Escort Bayanlar 17 Eylül 2018

Eskort Beril İzmit’te Seksin Sınırlarını Zorluyor

İzmit eskortları… Ah işte benim gençliğimin en büyük sırlarının gizlendiği ortamlar… Sizlere bu ortamlarda yaşadıklarımı anlatmaya kalksam herhalde roman olur ama yine de bir süredir kendi bloğuma bir şeyler yazmadığımı varsayacak olursak bir takım anılarımı aktarmakta sakınca görmüyorum. Çünkü şahsi instragram hesabımdan da bu konuda çok istek alıyorum. Bana sürekli bugüne kadar ki en güzel ve tatlı bayan sizdiniz. Bizi neden kendinizden bu kadar mahrum bıraktınız. Neden artık kendi blog sayfanızda o eskiden yazdığınız izmit eskort sitesinde yazılar yazmıyorsunuz diye mesajlar falan gelip duruyor. Ben de artık bu ısrarlara dayanamayıp bir şeyler yapmak üzere bu siteye yeniden rica ettim ve sağ olsunlar bana da artık bir duvar açtılar..

Sizlere bugün cap canlı ve heyecanlı bir deneyimimden bahsetmek istiyorum. Aslında sınırsız seks derken ne anlatmak istediğiniz çok önemlidir. Örneğin benim bundan çok daha önce sadece eskort izmit bayan olarak çalıştığım evimin kendime ait yani çalışma odası diye adlandırdığım yerinde ki çalışmadan kastım zaten seks; Orada çatıya bir kaç tane böyle demirden çengel astırmıştım. Bu o kadar çok dikkat çekmişti ki özellikle dominant kadın sevenler ya da dominant olmayı slave bir porno filmden etkilenip seçenler için bulunmaz bir hint kumaşıydı. Bu çengel üzerinden ne fanteziler yaptık sizlere anlatsam herhalde bunu okuyan genç arkadaşlarım dudakları uçuklar zaten ki umarım bu site on sekiz yaş altına da hizmet vermiyordur.

Ben partnerlerim tarafından oraya asılırdım. Böyle ama yani tabiri caizse domalarak yani… Sonra partnerim arkama geçerdi ve ön arka… Benim için işte sınırsız demek bu demek ben erkeğime nereden nasıl bu işi yapacağını söylemem iş onun ellerindedir ve benim neremden ne kadar keyif alıyorsa o şekilde yapması kendisinin bileceği iştir. Şimdi yeni yetme izmit eskort bayanlara şöyle bir bakıyorum özellikle de böyle çıtır yeni kızlar yok şunu yapmam yok bunu yapmam. Ulan bu mesleği yapma o zaman… Oramı elletmem buramı sıktırmam. E adam ne yapacak seni. Afedersin nikahını alıp güller bahçesinin içinde besleyecek hali yok. Sonuçta sen bir izmit sınırsız eskort bayansın ve bu şekilde davranmak zorundasın.

Bir de profillerine yazarlar ya sınırsız eskort diye… Hiç birine inanmayın beyler. İzmit’e gelirseniz merkeze gelin ve beni orada bulun. Zaten açık adresimi talep eden herkese istisnasız olarak veriyorum gelin ve ben sizlere gerçek bir kadınla birlikte olmak ne demekmiş açıkça göstereyim. Bunların yani bu yeni yetme kendine izmit escort bayan diyen küçük kız veletlerle uğraşmayın. Bu arada özel instragram hesabımdan da benim tüm resimlerimi beğenen ve bana gizli hayranlık duyan o kişi eğer bu yazdıklarımı da okuyorsa ona da ayrıca selamlarımı iletmiş olayım…

Ateşli ve Çılgın izmit Escort Elvan

Genel 14 Eylül 2018

Ateşli ve Çılgın izmit Escort Elvan

Çeşitli ve renkli çılgın ilişkilere yelken açtığım şu günlerde sizlere çeşitli deneyimlerimi ve özellikle izmit escort bayan olarak yani ateşli ve çılgın izmit escort bayan olarak istediklerimi anlatacağım. Ateşli ve çılgın ne demek öncelikle bu iki sıfatı birlikte inceleyelim isterseniz. Benim için bir kere ateşli olmazsanız seksin bir anlamı yok. Ben şahsen her seferin erkeğime onun görmek istediği seksilikte giyinerek yardımcı olurum. Bu arada bir postalık takılacak erkek de olsa gecelik ve haftalık birliktelik isteyen bir erkek te olsa benim gibi profesyonel bir izmit escort bayanın her zaman hazır ve nazır olması ve gereken ilgiyi göstermesi gerekir. Çılgın izmit escort denince akla bu yüzden ilk ben geliyorum.

Şimdi sizlere öncelikle kendi hallerimden ve bugünlere nasıl ulaştım nasıl da bu kadar kaliteli bir escort oldum bunlardan bahsedeyim istiyorum. Benimle sevişen erkekler beni unutamazlar. Bu yüzden ben kendimi ateşli izmit escort olarak tanımlıyorum. Bunun sebebi zaten bu sıfatı bana takıldığım erkeklerin takmış olmasıdır. Beni telefonlarına bu şekilde kaydeden insanlar bile var görseniz zaten etrafımdaki erkeklerin sayısı artık bini aştı. Hatta geçenler bir arkadaşım ki o da İzmit’te çalışıyor bana dedi ki “Kızım telefonunda bin tane erkek numarası var!” E normal dedim tabi ki kızım yaptığımız iş ne yani…

İZMİT ESCORTLARINDAN ELVAN SÜRPRİZLERLE DOLU…

Ben sizlere dış görünüşüm ile ilgili de bilgi vermek istiyorum çünkü çok genç bir kızım. Bu yüzden pek çok kokuşmuş izmitli bayat karılardan çok daha fazla dikkat çeken bir durumum var. Bunun yüzünden zaman zaman sorunlar yaşasam da ki yaşıyorum beni çok kıskanıyorlar hatta ihbar bile ediyorlar ama ben yine de kendi işimde ve kendi ekmeğimdeyim. Dümenimizi sağlam tutmaya çalışıyoruz sizlerin anlayacağınız. Biraz sokak ağzı gibi gelebilir bu satırlarım çünkü böyle konuşuyorum. Böyle konuştuğum için de böyle yazıyorum çünkü ben rol yapmayı da olmadığım gibi görünmeyi de hiç sevmem.

Çok donanımlı ve biraz da dominant bir izmit escort bayanım. Benim erkek gibi olduğumu söylerler ama tabi ki bu karakteristik manada… Benim için öncelikli olan tek şey ruhtur. Ruhunuz güzel olmazsa benim için hiç bir şey ifade etmezsiniz. Bedenin zaten geçici olduğuna ve bir gün mutlaka ruhumuzla ahrete gideceğimize inanırım. Evet belki yaptığımız onca şey günah ama hayatın bin türlü hali var kimse başına gelmeden bilemez bazı şeyleri… Neyse bunlar derin konular…

Ben güzellerim apartlarda görüşüyorum. Yani kendime ait bir evim falan yok. Bu yüzden de bana evin var mı yerin var mı diye sorular sormayın lütfen. Benimle birlikte olmak isteyen erkekler dilerlerse kendileri bir yer buluyorlar olmadı benim bildiğim ve zaman zaman takıldığım mekanlar var oralara gidebiliyoruz. Ücretleri peşin alıyorum sonra sabaha kadar pampiş!!! Nasıl isterseniz yani. Bu arada profilime koyduğum resim gerçek resimdir. Bunu da sorup durmayın başkaları gibi sahte resimler koyacak halim yok.

İzmit Dul Escort Arayan Olgun Beyler

Genel, İzmit Escort Bayanlar 2 Eylül 2018

İzmit Dul Escort Arayan Olgun Beyler

İzmit’te yaşıyorum adım da Mihriman… Dul bir bayanım ve yalnızlıktan çok zor durumda kalıyorum. Elimden gelen yapmış olsam da bir türlü istediğim kalitede bir birliktelik kuramadım. Bu yüzden de bu siteye üye olarak seviyeli ve güzel birliktelikler yaşamak istedim. Benim için en uygun erkeklerin modellerini en sevilen izmit dul escort olarak sizlere anlatacağım.

Aslında varoş bir mahallede yalnız yaşayan bir kadının kızı olarak büyüdüm. Mahallemizde hep escort kadınlar vardı. Bu kadınlar o zamanlar biraz daha bir arada yaşamayı seven tiplerdi şu an bizim olduğumuz izmit escort gibi tek tek ev tutmazlardı. Randevu evi gibi çalışırlardı. Biz de bazen annemle orada çalışan kadınların yemek davetlerine bazen de eğlencelerine katılırdık. İşin özü bu zamanlarda kadınların giyimleri ve konuşma tarzları benim çok hoşuma giderdi. Sanırım içten içe onları örnek aldım. Escort kadın tabiri biraz daha yeni bir tabir tabi asıl tanım daha çok aşifte, yollu, sürtük ya da en bilinen o..pu şeklinde oluyordu yani o yıllarda. Ancak artık bu kadar zaman geçtikten sonra bu işlerin de adı değişti. Artık hiç bir izmit escort bayan daha doğrusu hiç bir escort bayan kendilerine bu isimleri yakıştıramıyor. Ama işin aslı bu yani aslında…

İzmit’ten en güzel dul bayanlar burada…

 

Bir zaman sonra büyüdüm tabi okumak istedim ancak bu işler için her zaman çok fazla para gerekiyordu bu yüzden de karşılayamadık tabi ki… Bu para işi hayatımızın her döneminde sıkıntı zaten. Bir zaman sonra çalışmak istedim ancak bu sefer de bir konfeksiyon atölyesinde sabahlara kadar çalışıp üç kuruş para verdiklerini gördüm. Bir de üzerine sürekli bir taciz… nereye gittiysek bu lanet yerde sürekli taciz olaylarına rastlamanız mümkün. Bu yüzden de eğer garibansanız kaçabilen şansınız da yok. Şikayette etseniz koruma da tutsanız bir punduna getirip sizi indirmenin hayaliyle yaşayan sürekli damızlık adamlar olur etrafınızda. Gel zaman git zaman bu işte olmadı anlayacağınız…

Sonrasında artık işler biraz daha oluruna ve olacağına doğru akmaya başladı. İzmit’e taşındım. İzmit escort bayan olarak çalışmaya başladım. Bunun için kendime de uygun birini bulmak istediğimi söyledim yazımın başında gerçekten de böyle. Beni bu hayatta çekip alabilecek bir tane adam gibi adam gelse karşıma o zaman işin rengi gerçekten de değişecek. Ancak bu da henüz mümkün olmadı. 2 kez evlendim ve 2’de evladım var. Ancak çocuklarıma bakıcı tuttuğum için benimle ilgili bir sorun yok. Yani sadece mutlu olmak istiyorum ve sahiplenilmek. Hem güzel zaman geçirip dul escortun tadına varabilmek hem de güzel bir düzenli ilişki yaşamak istiyorsanız beni arayın en kısa zamanda. Dul escortun tadı başka olur hem zaten koca görmüş kadının hali başka olur derler bilirsinz. Saçını bile sizler için süpürge edebilir.

Page 1 of 31 2 3
  • Kaçamak Seven Gebze Escort Sevda

    by on 19 Eylül 2018 - 0 Comments

    Kaçamak Seven Gebze Escort Sevda Çılgın gecelerin kadını Gebze’de sizler için kulüp bar disko demeden hizmetlerine devam ediyor. Beni bilen bilir adım Sevda, Gebze’de en çok tanınan escort gebze bayan olarak ön plandayım. Aslında benim adıma olacak yakıştırmaların en güzeli gebze gece çıkan escort ya da gebze genç escort bayan olarak olabilir. Beni telefonuna bu […]

  • Eskort Beril İzmit'te Seksin Sınırlarını Zorluyor

    by on 17 Eylül 2018 - 0 Comments

    Eskort Beril İzmit’te Seksin Sınırlarını Zorluyor İzmit eskortları… Ah işte benim gençliğimin en büyük sırlarının gizlendiği ortamlar… Sizlere bu ortamlarda yaşadıklarımı anlatmaya kalksam herhalde roman olur ama yine de bir süredir kendi bloğuma bir şeyler yazmadığımı varsayacak olursak bir takım anılarımı aktarmakta sakınca görmüyorum. Çünkü şahsi instragram hesabımdan da bu konuda çok istek alıyorum. Bana […]

  • Ateşli ve Çılgın izmit Escort Elvan

    by on 14 Eylül 2018 - 0 Comments

    Ateşli ve Çılgın izmit Escort Elvan Çeşitli ve renkli çılgın ilişkilere yelken açtığım şu günlerde sizlere çeşitli deneyimlerimi ve özellikle izmit escort bayan olarak yani ateşli ve çılgın izmit escort bayan olarak istediklerimi anlatacağım. Ateşli ve çılgın ne demek öncelikle bu iki sıfatı birlikte inceleyelim isterseniz. Benim için bir kere ateşli olmazsanız seksin bir anlamı […]

  • Striptiz Dansçı Aysel Ateşli Geceler Arıyor

    by on 24 Eylül 2018 - 0 Comments

    Striptiz Dansçı Aysel Ateşli Geceler Arıyor Büyük şehirlerde uzunca yıllar striptiz dansçı olarak çalıştım. Sizlere yaşadığım güzel tecrübeleri de kötü tecrübeleri de aktarmak istediğim için bu izmit escort sitesine üye olmak istedim. Niyetim en güzel ve en becerikli beyler ile birlikte en güzel zamanları geçirebileceğim bir ortam yaratmak… Bu isteğim en genç zamanlarımdan beri var […]

  • Seks Kölesi Arayan Beyler Gelsinler – İzmit Escort

    by on 6 Ekim 2018 - 0 Comments

    Seks Kölesi Arayan Beyler Gelsinler – İzmit Escort Birçok seks yapan erkeğin kesintisiz istekleri bulunmaktadır. Bu isteklerin başında ne gelir diye soracak olursak bence azgın bir şekilde birliktelikler gelmektedir. Bu azgınlıktan kasıt da çoğu zaman deliler gibi ilişki yaşamaktır. Mesela bu işlemin en bilineni hani sert pornolar izlerken yaşadığınız duygulardır. Bir şekilde bunları size sevgilileriniz […]